domingo, 8 de abril de 2007

Pakua.crash

Després de quatre dies de plens d'alegria, riures, temps de descans, temps per a tu, per pensar, temps pels altres, per veure gent que nomes et trobes en contades ocasions, per fer noves amistats, temps per estar amb Déu, ja tornem a ser a casa.

Han sigut quatre dies molt intensos i molt curts!M'ho he passat millor que un nen a Grumets ;)

Raquel, Milena, Marta faltaveu!

Com bé ja sabeu portava camara, (Norman casi 150fotos jajaj) aquí estan les de grup!




MARCATS PER L'ESPERIT

Sento el fred contra la cara,
desperta la mirada;
El món al meu voltant!

Sento que tinc ganes de viure,
camino amb un somriure
amb pas ferm i constant!
Sento una alegria que no sé com explicar;
sento que tampoc no puc callar!
Sento que algun dia tornarem a caminar
amb tots aquells que han estat...

Marcats per l’Esperit! la vida ens ha donat.
Marcats per l’Esperit! Ell ens ha alliberat.
Marcats per l’Esperit! Avui ens ha aplegat.
Marcats per l’Esperit! Amb tots els germans.
Sento un caliu que tot ho escalfa
I em mou a la pregària
En el fons del meu cor

Sento que també vull silenci
Buidar-me sense presses
I omplir-me de l’Amor

Sento una alegria...

Sento que he de fer alguna cosa
Davant de la injustícia
Davant del mal del món

Sento com una força estranya
Que sempre m’acompanya
I apaga el meu dolor

Sento una alegria...

Petons*** .crash



1 comentario:

gemm dijo...

deixo constància que per fi... he vist el blog! xD



jelen, ets gran!


*gemm